Рекламации и отказ

Рекламации

Рекламации за качеството или състоянието могат да бъдат предявени до три дни от получаване на продукта.

Продукти с гаранционни повреди се изпращат до нас за сметка на клиента, след което се предоставят на производителя или представителя на конкретната фирма за оценка.
* При стоки подлежащи на ремонт, срокът за връщане до клиента може да е между седмица и 20 дни.

Моля, разпечатайте, попълнете и изпратете заедно с рекламацията формуляр за рекламация

Замяна на артикул, закупен през онлайн магазина

Потребителят има право да замени даден артикул от поръчката, след като предварително се свърже със служител на Диамир ООД и посочи причината за това. Връщането става на посочен от потребителя адрес за негова сметка. Върнатият артикул трябва да е в пълна окомплектовка, в оригиналната си опаковка и с налична документация, във вида, в който е получен от потребителя  по условията на чл.50 от ЗЗП. След като служителят се увери в горното, потребителят може да замени с избран от него артикул, който се изпраща на посочен от потребителя адрес и за негова сметка.

Отказ от покупки направени през онлайн магазина.

Според действащия закон за електронната търговия, Вие имате право да върнете закупена онлайн стока в 14 дневен срок, ако стоката не е използвана и е в оригиналната опаковка и за което трябва да ни уведомите предварително.

За всякакви въпроси свързани с онлайн поръчки можете да се обаждате от пон. до петък между 11:00 и 19:00 на тел.: 0884 143 353 или пишете на sales@k2outdoor.bg като цитирате номера на Вашата поръчка.

Суми за отказани онлайн покупки се възтановяват само по банков път след попълнен формуляр за отказ от онлайн поръчка и изпратен на имейл info@k2outdoor.bg

Важна извадка от формуляра за отказ на покупка, направена от разстояние:

„Стоката, предмет на договора за продажба от разстояние, която връщате трябва да бъде в добър търговски вид, без външни и/или вътрешни ожулвания, драскотини или други наранявания, поставена в оригиналната търговска опаковка, в която е получена от Търговеца, да не е нарушена целостта на поставени производителя/вносителя защитни стикери, в т.ч. стоката да не е ползвана и да отговаря на предвиденото в договора за продажба предназначение. Стоката трябва да бъде придружена от предоставените от Търговеца оригиналните копия на фактура (ако такава е издадена) и касов бон (за физически лица) или копия на фактура и касов бон (за юридически лица);“