Рекламации
Рекламации за качеството или състоянието могат да бъдат предявени до три дни от получаване на продукта.
Продукти с гаранционни повреди се изпращат до нас за сметка на клиента, след което се предоставят на производителя или представителя на конкретната фирма за оценка.
* При стоки подлежащи на ремонт, срокът за връщане до клиента може да отнеме до месец.
Моля, разпечатайте, попълнете и изпратете заедно с рекламацията формуляр-за-рекламация
Замяна на артикул, закупен през онлайн магазина
Потребителят има право да замени даден артикул от поръчката, след като предварително се свърже със служител на Диамир ООД и посочи причината за това. Връщането става на посочен от потребителя адрес за негова сметка. Върнатият артикул трябва да е в пълна окомплектовка, в оригиналната си опаковка и с налична документация, във вида, в който е получен от потребителя по условията на чл.50 от ЗЗП. След като служителят се увери в горното, потребителят може да замени с избран от него артикул, който се изпраща на посочен от потребителя адрес и за негова сметка.
Отказ от покупки направени през онлайн магазина.
Според действащия закон за електронната търговия, Вие имате право да върнете закупена онлайн стока в 14 дневен срок, ако стоката не е използвана и е в оригиналната опаковка и за което трябва да ни уведомите предварително.
За всякакви въпроси свързани с онлайн поръчки можете да се обаждате от вторник до петък между 12:00 и 18:00 на тел.: 02 / 4234203 или пишете на sales@k2outdoor.bg като цитирате номера на Вашата поръчка.
Важна извадка от формуляра за отказ на покупка, направена от разстояние: